Cabinet Ginecologic Timisoara Ginecologie Obstetrica Consultatii si tratament

CMI. Dr. Tilinca Gabriela

Cabinet Ginecologic Timisoara Ginecologie Obstetrica Consultatii si tratament reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre CMI. Dr. Tilinca Gabriela - Cabinet Ginecologic Timisoara.

Pacientele noastre au la dispoziţie o sală de consultaţii dotată cu aparatură modernă, o sală de tratamente şi două saloane de recuperare după intervenţii chirurgicale şi pentru electrostimulare (slăbire).Personalul tânăr şi amabil va stă la dispoziţie într-o atmosferă prietenoasă şi deschisă dialogului. Pacientele noastre dispun de 30 de minute pentru discuţii, consultaţie, recomandări şi tratamente şi sunt atent consiliate, primesc informaţii, prospecte şi răspunsuri la eventualele întrebări. Cabinetul Progyn a fost deschis in 1999 şi este localizat in centrul oraşului Timisoara. În cei peste zece ani de activitate am avut mai mult de 6000 de paciente dintre care majoritatea ne-au rămas fidele de-a lungul anilor.

Produse si Servicii

Pentru un diagnostic corect si complet ginecologic este necesară efectuarea unei consultatii, a unui examen bacteriologic, a unui examen cito-oncologic Babeş Papanicolau şi a unei echografii abdominale sau vaginale. Consultaţia se face pentru: -Depistarea cauzei durerilor pelvine -Dereglări de ciclu menstrual -Depistarea sarcinii -Sterilitate si infertilitate -Tulburari de dinamica sexuala (dispareunie, anorgasmie) -Dureri la nivelul sânilor -Dereglări hormonale (acnee, pilozitate excesivă) -Stabilirea unei metode adecvate de contracepţie Examenul bacteriologic constă în prelevarea unei probe din secreţia vaginală şi examinarea ei microscopică pentru depistarea infecţiilor vulvo-vaginale.Examenul cito-oncologic Babeş Papanicolau se efectuează în acelaşi mod ca şi examenul bacteriologic şi urmăreşte depistarea cât mai precoce a leziunilor precanceroase şi a cancerului de col uterin.Examenul echografic vaginal sau abdominal se efectuează pentru vizualizarea organelor genitale interne şi este foarte util pentru stabilirea unui diagnostic cât mai exact.

Galerie foto